Rejsegilde på padelbanen

14. februar 2024 18:18 , af Ole Munk

En stor tak til de friske medlemmer, der på mindre end to uger har fået rejst skelettet til vores nye padelbane. Torsdag formiddag monteres de sidste metalindsatser, og så mangler der kun glasset og gulvet. Det vil blive fejret med et rejsegilde torsdag ved middagstid, hvor klubben byder på grillpølser og øl/sodavand. Alle er velkomne!

Velkommen til vores nye rengøringshjælp

Frida går på Hundested Skole og vil fremover gøre rent i klubhuset efter skoletid – to gange om måneden frem til midten af april og derefter hver uge i sommerhalvåret. Tak til Frida og til Per Ivar, som har formidlet kontakten.

Vil du med til Båstad?

Nu er det sidste chance for at melde sig til klubbens tur til Båstad 14.-16. marts! Lørdag den 15. spiller vi den traditionsrige kamp mod Båstad-Malens Tennisklub, og i år er der dansk optimisme at spore. Vi har samlet en stærk, men lidt smal trup, så hvis du har lyst til at forøge Hundesteds vinderchancer, så kontakt Ann-Charlotte på telefon 6165 7338 senest søndag aften den 18.2.