Husk arbejdsdag og generalforsamling 6. april / Dansk sejr i Båstad

22. marts 2024 17:21 , af Ole Munk

For første gang i mands minde kunne Hundested Tennisklub sidste søndag den 17. marts vende hjem fra Båstad som vindere af den traditionsrige kamp mellem de to venskabsklubber. Cifrene blev 188-176 i dansk favør (der tælles kun partier, ikke sæt), og der er næppe tvivl om at svenskerne vil tørste efter revanche når de kommer på besøg til september.
Som så ofte før havde Ann-Charlotte lagt et kæmpe arbejde i forberedelserne til turen, og de 17 spillere (plus en ledsager) skylder både hende og Stefan Sundgren fra Båstad en stor tak for god forplejning og et superfint program, der også indeholdt musikalsk underholdning til lørdagens festaften. På billederne ses de to med pokalen, som Hundested altså kunne tage med hjem, samt Frederik Rømer Andersen og Hanne Bjergsted i en af dagens mange drabelige dyster.
Benny Hansson skal ligeledes have tak for endnu en gang at stille Båstad GIFs lokaler til rådighed for festen.

FÆLLES ARBEJDSDAG OG GENERALFORSAMLING

Lørdag den 6. april afholdes klubbens årlige generalforsamling efter en formiddag med baneklargøring, hvor vi håber at mange vil møde op kl 9.30 for at give en hånd med. De fleste baner er i relativt fin stand, ikke mindst takket være Kajs og Peters flittige arbejde hen over vinteren, men der er alligevel en del der skal ordnes både ude og inde. Blandt andet skal vi have sat nye windbreakere op, så husk arbejdshandsker!
Vi slutter arbejdet kl 12 og får en bid brød inden generalforsamlingen 12.30. Dagsordenen kan læses her.

Venlig hilsen