Tirsdagsturnering 2023

29. oktober 2022 11:20 , af Ole Munk

Alle klubbens medlemmer opfordres til at deltage i næste års tirsdagsturnering, der spilles hver tirsdag i sæsonen (sommerferien undtaget) fra kl. 17.15 til ca. 21.

Deltagerne inddeles i hold à 8 spillere, fordelt efter styrke. Turneringen følger en spilleplan, hvor holdene mødes indbyrdes. Alle kampe er doublekampe, hvor man møder spillere på nogenlunde samme niveau som én selv. Spilleplanen sættes sammen, så man skal regne med at spille to doubler cirka hver anden tirsdag – første gang i begyndelsen af maj og sidste gang i begyndelsen af september.

Som deltager i tirsdagsturneringen vil du også blive bedt om at stå for let forplejning (sammen med en fra det modsatte hold) én gang i løbet af sæsonen.

Tilmelding kan ske via dette link eller på opslagstavlen i klubhuset (hvis du har tilmeldt dig via opslagstavlen, kan du ikke tilmelde dig digitalt – du er allerede på deltagerlisten).
Deadline for tilmelding er 9. april 2023.