Nyt fra bestyrelsen

23. februar 2024 15:26 , af Ole Munk

PADELBANEN ER GLASKLAR

Stålskelettet til klubbens nye padelbane er opsat på rekordtid, takket være ihærdigt arbejde fra friske medlemmer. Nu mangler der ”kun” lys, glas og gulv. Monteringen af sidstnævnte afventer lidt højere temperaturer – af hensyn til limen skal det være minimum 7 grader hele døgnet.

Men vi forventer at kunne indvie banen lørdag den 27. april (som samtidig er tennissportens dag i hele landet) med deltagelse af Halsnæs Kommunes borgmester Steffen Jensen, der selv er ivrig padelspiller, og udvalgsformand Helle Lunderød. Alle er naturligvis velkomne!

TIRSDAGSTURNERING OG ONSDAG OPEN

Der er fortsat åbent for tilmelding til årets tirsdagsturnering, hvor første kamp afvikles tirsdag den 7. maj.

Onsdag Open vil køre ligesom sidste år hver onsdag fra kl 18.30. Her er tilmelding ikke nødvendig, man møder bare op. Der spilles en halv time ad gangen, så man kan også være med selv om man ikke når det til første runde.

FÆLLES ARBEJDSDAG OG GENERALFORSAMLING

Lørdag den 6. april er der fælles arbejdsdag fra kl 9.30. Vi regner med, at arbejdet er afsluttet ved 12-tiden, derefter bliver der budt på en bid brød og så runder vi dagen af med ordinær generalforsamling kl 12.30.