Flot fremmøde til vinterklargøring

13. november 2022 18:11 , af Ole Munk

Der var fornem tilslutning til den fælles arbejdsdag lørdag den 12. november, hvor anlægget blev gjort klart til vintersæsonen. Knap 30 medlemmer var mødt op og gav den en ordentlig skalle både på og udenfor banerne samt i klubhuset. Efter arbejdet blev der serveret lækker suppe i klubhuset, og Louis overrakte flotte præmier til vinderne af årets tirsdagsturnering (tilmelding her til næste års turnering). En stor tak til alle der hjalp til med bane-, hus- og havearbejde samt ikke mindst til madholdet!

Traditionelt har vinterklargøring været lig med sæsonafslutning, men sådan er det ikke længere. Bane 5 og 6 er nu lukket, men bane 1-4 kan fortsat benyttes indtil vejret – måske – sætter en stopper for spillet. Mandag og fredag formiddag spiller vi 50+tennis, når vejret tillader det – her kan man bare møde op klokken 10 – og lørdagsherrerne spiller fra 8-10 med individuel tilmelding hver uge i kalenderen.

Tak for en supergod sæson
og venlig hilsen