Brug appen, når du vil spille padel

28. maj 2024 17:00 , af Ole Munk

Nu er den elektroniske dørstyring installeret, og klubbens padelbane er åben for både medlemmer og gæster.
Gæster betaler 200 kr for at leje banen i en time, og man får tilsendt en sekscifret kode når man har booket banen.
Som klubmedlem har du din egen kode, som svarer til de sidste seks cifre i dit telefonnummer; men har du MemberLink-appen på din smartphone, er det endnu nemmere at bruge den. Når du er ved døren, trykker du blot på nøgleikonet og derefter på den grønne lås, så låser døren op (forudsat at du har booket banen).

UNGDOMSTRÆNERE SØGES

Vi leder fortsat efter en eller to til at træne klubbens ungdom en gang om ugen. Er du interesseret, så kontakt Peter eller Louis.
Vi kan desværre ikke tilbyde løn, men træneren bliver fritaget for at betale kontingent (gælder også familiemedlemskab).

SÆSONEN ER KOMMET GODT I GANG

Det er herligt at se at der er masser af aktivitet på banerne, og vi kan glæde os over at se en hel del nye ansigter i klubben. Hjertelig velkommen til alle – både padel- og tennisentusiaster!
Mandag og fredag formiddag er som altid godt besøgt, tirsdagsturneringen kører for fuld damp, og det samme gælder Onsdag Open, hvor der spilles kampe på alle niveauer hver onsdag fra klokken 18.30. Kan du ikke nå at være der til første runde, så mød bare op alligevel – vi skifter hver halve time.
Begge klubbens hold har spillet sæsonens første kamp. Golden Age-holdet fik besøg af Gilleleje onsdag 15. maj og spillede uafgjort 3-3, mens Veteran 50+ besejrede Sorø med 5-3 lørdag 25. maj, også på hjemmebane.
Vil du forsvare klubbens farver ved Halsnæsmesterskabet i tennis, opfordres du til at skrive dig på tilmeldingslisten i klubhuset. Arrangementet afvikles søndag den 9. juni fra kl 10.